Moving Forward since '06


    September Road Meet

    Share
    avatar
    redheddude222

    Posts : 268
    Join date : 2009-04-28
    Location : The Vern

    Re: September Road Meet

    Post by redheddude222 on Fri Sep 25, 2009 1:53 pm

    Sil40 wrote:I think Wade Bucannon(how ever you spell it) might go..... John you know....
    Who is this Wade you speak of? Is he on here? What does he drive? I hope he comes, the more the merrier!
    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Fri Sep 25, 2009 9:38 pm

    Sil40 wrote:I think Wade Bucannon(how ever you spell it) might go..... John you know....

    cool cool... we'll have a 350z in the mix now...

    btw, i got some new shoes for my car. they're purty...

    i'm ordering a supercharger asap too... Wink
    avatar
    spongebob
    President Of BAN LAND

    Posts : 522
    Join date : 2009-04-27
    Location : BAN LAND

    Re: September Road Meet

    Post by spongebob on Sat Sep 26, 2009 5:42 pm

    Sil40 wrote:
    johnnydanger wrote:yeah 3 days till you guys won't show... Wink

    well mebbe YOU will...

    That is all that is needed. HAHAHA. I.....AM.......HOSTILE!!!!!!!!!!! MADFUQ lol!


    i am hostile drift. that is all
    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Sat Sep 26, 2009 10:11 pm

    spongebob wrote:
    Sil40 wrote:
    johnnydanger wrote:yeah 3 days till you guys won't show... Wink

    well mebbe YOU will...

    That is all that is needed. HAHAHA. I.....AM.......HOSTILE!!!!!!!!!!! MADFUQ lol!


    i am hostile drift. that is all

    yeah? where's your car? Wink
    avatar
    PurpleTop240
    Admin

    Posts : 990
    Join date : 2009-04-23
    Location : Evansville

    Re: September Road Meet

    Post by PurpleTop240 on Mon Sep 28, 2009 1:41 am

    MADFUQ right! I won that shit up and down, I owned everyone! You know why I won? Cause I had the most lol! ... Good job guys! Give yourselves a pat on the back! Thanks for doing it the Super Club way! lol!



    J/K.... it was fun though. Get those pic-nastys johnny boy!


    _________________
    (OoO)/PurpleTop(OoO)
    avatar
    redheddude222

    Posts : 268
    Join date : 2009-04-28
    Location : The Vern

    Re: September Road Meet

    Post by redheddude222 on Mon Sep 28, 2009 8:57 am

    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Mon Sep 28, 2009 9:58 am

    got quite a few more... just waiting for them to get posted on you guy's FAVORITE site... lol
    avatar
    PurpleTop240
    Admin

    Posts : 990
    Join date : 2009-04-23
    Location : Evansville

    Re: September Road Meet

    Post by PurpleTop240 on Mon Sep 28, 2009 1:57 pm

    Right on. If someone could grab the pics and/or videos that I think the red SRT-4 or that anyone else took would be great.


    _________________
    (OoO)/PurpleTop(OoO)
    avatar
    redheddude222

    Posts : 268
    Join date : 2009-04-28
    Location : The Vern

    Re: September Road Meet

    Post by redheddude222 on Mon Sep 28, 2009 2:23 pm

    They said they had problems with the Hero Cam, but will have stills posted later. I can't wait to see them.
    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Mon Sep 28, 2009 6:57 pm

    redheddude222 wrote:They said they had problems with the Hero Cam, but will have stills posted later. I can't wait to see them.

    yup yup... what he said...
    avatar
    PurpleTop240
    Admin

    Posts : 990
    Join date : 2009-04-23
    Location : Evansville

    Re: September Road Meet

    Post by PurpleTop240 on Tue Oct 13, 2009 1:34 am

    WHEN IS THE NEXT ONE JOHNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    _________________
    (OoO)/PurpleTop(OoO)
    avatar
    redheddude222

    Posts : 268
    Join date : 2009-04-28
    Location : The Vern

    Re: September Road Meet

    Post by redheddude222 on Tue Oct 13, 2009 9:35 am

    Sunday, October 25th. Very Happy
    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Tue Oct 13, 2009 9:52 am

    redheddude222 wrote:Sunday, October 25th. Very Happy

    yeah what he said... Smile
    avatar
    PurpleTop240
    Admin

    Posts : 990
    Join date : 2009-04-23
    Location : Evansville

    Re: September Road Meet

    Post by PurpleTop240 on Tue Oct 13, 2009 4:00 pm

    Post up nikka! afro


    _________________
    (OoO)/PurpleTop(OoO)
    avatar
    johnnydanger

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-01

    Re: September Road Meet

    Post by johnnydanger on Tue Oct 13, 2009 6:36 pm

    Sil40 wrote:Post up nikka! afro

    be there at 10:00am or be a faggot like eric... lol!
















    really i'm just mad cause i can't get eric to hook up with me... Wink
    avatar
    PurpleTop240
    Admin

    Posts : 990
    Join date : 2009-04-23
    Location : Evansville

    Re: September Road Meet

    Post by PurpleTop240 on Wed Oct 14, 2009 4:40 am

    MADFUQ Here's you fag johnny jerkit boohoo just a stranger for yous. HAHAHAHAHAHAHA owned


    _________________
    (OoO)/PurpleTop(OoO)

    Sponsored content

    Re: September Road Meet

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Sep 22, 2018 5:22 am